Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelmandje is nog leeg.

Begin nu met shoppen

Verzending & Retour

Hallo daar!

We snappen dat het kopen van producten op het internet soms niet helemaal uitpakt zoals je verwacht had. Geen zorgen, bij Pottle proberen we dit zo gemakkelijk en transparant mogelijk voor je te maken.

Hoe bezorgen we je Pottle-producten?

Je kunt je pakket binnen 1-5 werkdagen thuis, op een alternatief adres of bij een afhaalpunt verwachten. De standaard verzendkosten in Nederland zijn € 7,25, maar boven de €50,- verzenden we gratis. Zodra je bestelling op pad is, krijg je van ons een track & trace code waarmee je je pakket online kunt volgen.

Waar bezorgen we onze Pottle-producten?

Op dit moment bezorgen we vooral in Nederland. Zit je in het buitenland en ben je verliefd geworden op onze producten? Geen stress! Neem contact met ons op en we kijken wat we voor je kunnen doen.

Wat als je pakket beschadigd is?

Ai, dat is vervelend, maar helaas niet onvermijdelijk met glas! Als je product beschadigd is tijdens transport, neem dan binnen één week na levering contact met ons op. Binnen deze periode kunnen we je verzekeren dat we de volledige kosten van het product terugbetalen.

Wat als je je bestelling wilt retourneren?

Geen probleem! Als je niet tevreden bent, mag je je producten terugsturen. Helaas moeten we wel de verzendkosten in rekening brengen. Als we je product binnen 14 dagen ontvangen en zien dat het ongebruikt en in originele staat is, storten we het totaalbedrag minus de verzendkosten terug op je rekening.

Je mag je bestelling annuleren

We snappen dat je soms van gedachten verandert. Daarom kun je je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder reden annuleren. Nadat je de annulering hebt aangegeven, heb je nog eens 14 dagen om het product naar ons terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Helaas zijn de kosten voor het terugsturen van de bestelling voor jouw rekening. Je kunt van dit recht gebruikmaken door een mail te sturen naar info@pottle.nl.

Wanneer kan een product niet worden geretourneerd?

Er zijn enkele uitzonderingen waarbij een product niet geretourneerd kan worden. Dit zijn de situaties:

  1. Het product is op maat gemaakt met bijvoorbeeld een persoonlijke of bedrijfsspecifieke opdruk.
  2. Er is van tevoren overeengekomen dat het product niet geretourneerd kan worden.
  3. Het product kan vanwege zijn aard niet worden teruggestuurd.
  4. Het product kan snel bederven of verouderen.
  5. Het product is beschadigd of verkeerd gebruikt.
  6. De verpakking is geopend, onvolledig of beschadigd.

Garantie

Wij staan achter de kwaliteit van onze producten. Mocht er toch iets mis zijn, dan heb je het recht op vervanging of annulering. Als een bestelling niet of onvolledig is afgeleverd, dan kun je aanspraak maken op garantie. Als een product niet aan de eisen voldoet zoals aangegeven op de website, dan kun je ook aanspraak maken op garantie. Maar let op, dit moet je wel binnen 14 dagen na aflevering aan ons melden.

Onze gegevens:

Pottle

Uiterdijksterweg 9

8931 BK, Leeuwarden

info@pottle.nl

KVK nummer: 77654498

BTW nummer: 861082710B01

Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!